Sajátgép!

2012.07.16 15:21

Sziasztok!

Amit szeretnék megosztani veletek az most kivételes mód! Személy szerint a saját számítógépem teljesítmény egy kicsit fehúzva!!! Ami a gépembe tuning állapotában található az processor FSB szórzója és a VGA-m GPU illetve a Memória órajele van Riva Tunerrel felhúzva!!! A CPU-m egy AMD AM2-es foglalatú 3500+-os processor ami alapon 2200MHz! Most igen csak léghűtés van rajt és az alalplapom sem termett tuningra, így nem volt sok lehetőségem a tuningra mert a feszkót nem tudtam mátr a procimnak emelni! Ezért letilt már a BIOS 2450 MHz felett! Most jelenleg 2400MHz-ra van felhúzva és így még játék és tesztprogram alatt is stabill a gép! Afelett már nem mert kifagy egy kis idő után!!! A VGA-m is megvan húzva egy 10-15% körül! Igaz ez nem sok de mivel nincs még vizesblokkom ill. nagyobb hűtésem igy csak ennyit merek emelni rajt nehogy elszáljon :D! Ami a lényeg nem sok mindent tudok belőle kipréselni de a semminél több! A proci így is kb 9-10%-os emelésen van! A VGA-t már irtam!

 

Pár eredmény elsőnek 3d mark 2001-el!! :

Ime tehát 3d mark 2001 alatt magyon szépen teljesít még a gép de ez rögvest megváltozik mikór elindítom a program 2006-os vátozatát! Lássuk:

 

3d mark 2006 :

 

No én megmondtam hogy igen jelentős az eltérés!!! Mégis én személy szerint megvagyok elégedve a konfigommal mert eddig amire kellet igencsak megfelelt!! Amúgy az ATI (ASUS) gyártotta X1650XT majdnem minden célomnak megfelel! Szépen teljesít játékok közben is és más programok futattásánál sem hagy cserben szerencsére!! Aki szerintem igencsak érdekes és nem igazán számítottam rá a COD 6 megy a karival és igaz Medium beálítások melett 2x élsímítás és 800x600-as felbontáson megy! De megy és ez a lényeg! Talán ha 2 magos lenne a CPU nem tartanám kizártnak a GTA4 elindulását sem! Hisz egyszer egy 7600 GT-n is elment igaz kisfelbontásban és a VGA is meg volt húzva legalább 100 MHz-t persze Zalman hűtés volt a karin és így gond nélkül ment és nem akatt ki!!! Így ezekkel a tapasztalatokkal és adatokkal megmerném kockáztatni de csak kis felbontásban és részletességben!

 

Kiváncsi lennék mi a vége a karimnak és a procimnak is de sajna nincs lehetőségem kikisérletezni ezt! Remélem hogy a közeljövőben lesz rá lehetőség hogy kicsit kisérletezzek velük és megtudjam mi a végük!!

Amúgy így is elégedett lehetek mert ezt a kis kofigot 6000 Ft-ból állítottam össze és erre talán büszke is lehetek!! Aki nem hiszi az bátran kérdezze meg a vendégkönyvemben is szereplő (proba) név alatt biztos szívesen válaszól ő is!!

 

Köszönöm mindenkinek a figyelmet!

 

 

Üdv: lecso86